Shop Mobile More Submit  Join Login
Stryker's Morning Routine by CreationMatrix Stryker's Morning Routine by CreationMatrix
Published in Privateer Press' No Quarter magazine, issue #23.

Image is ©2009 Privateer Press.
Add a Comment:
 
:iconsangenjin:
sangenjin Featured By Owner Nov 30, 2016
easier than gel I guess.
Reply
:iconhelixdude:
Helixdude Featured By Owner Aug 3, 2016  Hobbyist Traditional Artist
So THAT'S why his hair stands up.
Reply
:iconzekkdarklighter:
zekkdarklighter Featured By Owner May 1, 2014  Hobbyist General Artist
omg, I love your warmachine comics! this one had me rolling on the floor!
Reply
:iconthepoweroflogic:
thepoweroflogic Featured By Owner Feb 5, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Lol it wouldn't be Cygnar without copious amounts of electricity and tesla coils
Reply
:iconfallensaint501:
FallenSaint501 Featured By Owner Jan 10, 2011
haha oh my gosh i love this. strker is my favorite caster
Reply
:iconshymar:
Shymar Featured By Owner Apr 13, 2009
Wow... Fantastic!

Looks like the voltaic energy is quite common in Cygnar...

This explains Nemo's, Stormsmiths' and JWC's hairs...
Reply
:iconhc-iix:
HC-IIX Featured By Owner Mar 24, 2009
omg
Reply
:iconsylvanbabe:
Sylvanbabe Featured By Owner Mar 24, 2009
Amazing! I love this!
Reply
:iconuey-s:
UEY-S Featured By Owner Mar 24, 2009  Professional General Artist
hahaha hilarious man
Reply
:iconmurasaki99:
Murasaki99 Featured By Owner Mar 23, 2009  Student Traditional Artist
:rofl: So *that's* how he does it!! :rofl:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 23, 2009
Image Size
1.8 MB
Resolution
2438×2667
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,924
Favourites
36 (who?)
Comments
10
Downloads
31
×